Całujcie Annę w…rączkę

7 marca, 2013

Problemy Polski w wersji rządzących i mediów głównego ścieku:
-Czy Annę -chłop to, czy baba – całować w rękę, czy w czółko?
-Biedny Kalisz; wyrzucą go, czy tylko zawieszą?
-Gowin, czy Tusk; ktoś musi wygrać?
-A może Schetyna?
-Tranwestyta, czy też -tytka na marszałka
-Jak wydać miliony w urzędach – najlepiej na nagrody
A tymczasem umierają dzieci, 14% obywateli nie ma pracy, gospodarka zwalnia, przemysł wyprzedany, dług rośnie w postępie atyrmetycznym, starsi bracia stoją w kolejkach po obywatelstwo, ogarnięci nagłą miłością do Polski, która ich ostatnio tak strasznie gnębiła i taka jest antysemicka. Ba, ale są kamienice, lasy, łąki, jeziora. Pójdziemy na służbę, oj pójdziemy…
A ty, Narodzie śpij słodko snem pijanego idioty wierzącego w Słońce Peru i tego drugiego, co się w Peru leczył z filipińskiej choroby. Zapachniały panom-władcom europejskie apanaże. Komuchy przypomniały sobie po co nam ta Europa była. Najpierw była europejska pani komisarz; – prosto z KC do parlamentu w Brukseli, a teraz Olo wzywa do Europy. Będą posłować. Dla dobra Narodu zapewnią sobie dozgonne emeryturki brukselskie. A narodek zagłosuje, bo przecież nikt nie lubi Kaczyńskiego. Jak już ktoś ma nas reprezentować na jewropejskich salonach, to najlepiej spece od zataczania się.
Warsiawka ma problem: ich ulubieniec, na którego każde słowo krytyki pod adresem Kaczyńskich “salonik” rechotał z radości dziś wylewa nań salonowe pomyje, bo…?
Bo posłał homoseksualistów do ostatnich ławek, albo i za mur.
Od czasu, gdy Lechu “nie chciał, ale musiał”, nie zgadzałem się z żadnym jego tekstem. Plótł głupoty, jak oszałały. “Salonik”, w uznaniu zasług w krytyce Kaczyńskich desygnował Lecha na “mędrca Europy”. Po pierwszym spotkaniu “mędrców”, drugie już się nie odbyło. I mędrzec wreszcie powiedział coś, z czym zgadza się większość, tyle, że póki co ta większość chowa głowy w piasek, bo nuż “salonik” znów ich nazwie mocherami, albo innymi oszołomami. I czeka ta większość. A ja też się z Lechem zgadzam. Nic nie mam przeciwko gejom, ani lesbijkom; taka ich uroda. Ale niech nie włażą społeczeństwu na głowę. Chcą się żenić -ich, zasr….a potrzeba, ale niech się odczepią od adoptowania dzieci, niech nie afiszują swoich dewiacji na manifach “wolności”, czytaj; perwersji. Ja niektórych nawet lubię, bo znam paru, ale oni są nieszkodliwi i ja ich nawet akceptuję, tak daleko, jak mi nie mówią, że muszą mieć to, tamto, siamto, bo są gejami. Ej, do roboty! Jak my wszyscy.
Wróćmy do tych, tragicznie zmarłych dzieciątek. Niewinnych, kochanych przez swoich rodziców i rodzeństwo, dziadków, sąsiadów nawet. Ich jedyną winą było, że zachorowały. Owsiak (oj Jurek, jakiś Ty głupi) wspiera ten niemrawy rząd coroczną akcją, a pan minister Arłukowicz, idąc za przykładem słynnej z największego kłamstwa o przesianej z “całą starannością” ziemi smoleńskiej, Kopaczowej rozdaje złotówki. Dał ponad 300 tysięcy złotych nagród!! Brawo, panie ministrze. Tak jest;- ludzie pracują, trzeba im dać nagrodę. A jak? Tylko, że oni, panie pediatro mają swoje, comiesięczne, wysokie zarobki, a ponad dwa miliony nie ma pracy, drugie tyle, żyje na głodowych emeryturach. Mógłby się pan wstydzić.
A swoją drogą, Jurku, to czemu w Polsce nie mówi się, ile zebrał i rozdał Caritas, Janka Ochojska i inne Czerwone Krzyże? Tylko Ty zbierasz? Czemu nie mówi się, ile Caritas wydaje na swoje potrzeby, a ile Wielka Orkiestra odcina sobie od tego kuponiku na 50 parę milionów?
Coś mi tu nie gra. Za ładne, żeby było prawdziwe.
Tusku, Tusku, Tusku,
coś Naród wprowadził w udrękę,
ludzie nie mają na zupę,
całuj ty Annę w … rękę.

Komentarze do “Całujcie Annę w…rączkę”

  1. Martyna Florczak, WOSP USA Sztab NJ- 11 mar 2013 o 12:19 pm

    Panie Januszu,
    Chcialabym skomentowac koncowke Pana wypowiedzi, dotyczaca Owsiaka i WOSP. Czy dobrze rozumiem, ze uwaza Pan za glupote Jurka pomoc w zbieraniu funduszy na ratowanie zycia dzieci? cytuje „Owsiak (oj Jurek, jakiś Ty głupi) wspiera ten niemrawy rząd coroczną akcją”.. musze powiedziec, ze jestem bardzo zaskoczona Panska wypowiedzia. Zgadzam sie z Panem w wielu tematach poruszanych na blogu, ale tym razem musze przyznac ze jestem rozczarowana..od osoby ktora charytatywnie dziala na rzecz kultury od wielu lat spodziewalabym sie wiekszej wrazliwosci i zrozumienia. Mam nadzieje, ze jednak nie do konca Pana prawidlowo rozumiem..Oczywistym jest fakt, ze nie powinno byc tak, ze Owsiak bierze na siebie odpowiedzialnosc, ktora spoczywac powinna na rzadzie kraju, odpowiedzialnosc zapewnienia leczenia chorym i potrzebujacym. Skoro jednak rzad dziala tak jak dziala, czy nie lepiej organizowac akcje i mimo wszystko, dofinansowywac deficyt? Czy jednak lepiej przestac i pozwolic poumierac chorym dzieciom (bo badzmy realistami, z dnia na dzien rzad nie powie „kurcze, Owsiak juz nie zbiera, to przelewamy 50 milionow na sluzbe zdrowia od razu”).
    Odnoszac sie do drugiego komentarza „A swoją drogą, Jurku, to czemu w Polsce nie mówi się, ile zebrał i rozdał Caritas, Janka Ochojska i inne Czerwone Krzyże? Tylko Ty zbierasz? Czemu nie mówi się, ile Caritas wydaje na swoje potrzeby, a ile Wielka Orkiestra odcina sobie od tego kuponiku na 50 parę milionów?” dlaczego Pan oczekuje od Owsiaka odpowiedzi, czemu w Polsce sie nie mowi o innych organizacjach?? Owsiak reprezentuje WOSP, a nie Caritas, Ochojska czy Czerwony Krzyz. To pytanie nalezy wiec skierowac do tamtych organizacji. Moze gdyby inne organizacje prezniej naglasnialy swoja dzialalnosc i pokazywaly rezultaty publicznie, ludzie byliby bardziej zmotywowani, zeby sie do tych akcji dolaczac rownie chetnie jak do WOSP? Prosze mnie zle nie zrozumiec – absolutnie nie jestem przeciwna zadnej z wyzej wymienionych organizacji, kazda z nich robi swietna robote i jestem pod wrazeniem ich dzialan. Ale PR maja widac kiepski skoro w mediach o nich nie slychac i sam Pan pyta czemu sie o nich nie mowi. Analogicznie, pytanie czemu nie mowi sie, ile wydaje Caritas na swoje potrzeby, nalezy skierowac do Caritas, nie do Owsiaka. Natomiast jak chodzi o „odcinanie od kuponiku na 50 pare milionow” – rozumiem ze chodzi Panu o koszty operacyjne WOSP, prawda? Czy sugeruje Pan, ze WOSP tych cyfr nie ujawnia, czy ze koszty ma za wysokie, czy tez chodzi Panu o porownanie procentowe, ktora organizacja (WOSP czy Caritas) ma nizsze koszty operacyjne. Uprzejmie prosze sprecyzowac. Tak czy inaczej, wiem ze Owsiak i WOSP nie beda mieli zadnego problemu ujawnic takich informacji, wiec jesli Pan ma ochote poczytac i porownac cyfry z innymi organizacjami, prosze dac znac a osobiscie zajme sie dostarczeniem Panu takich informacji.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Martyna Florczak, WOSP USA Sztab NJ

  2. Jan Sporek- 11 mar 2013 o 2:05 pm

    Pani Martyno; Dziękuję za obszerny komentarz, wielce kulturalny i prowokujący do spokojnej wymiany opinii. Oby więcej takich.
    Zapytałem Jurka, czy stracił rozum tylko dlatego, że nie wywiera On presji na rząd odnośnie służby zdrowia. Jakoż kilka dni później Owsiak „sprzężył” się z min. Arłukowiczem i dał wyraźny sygnał, że nie będzie wspierał państwowych placówek. Jurek nie czyta mojego bloga, więc to nie moja zasługa, ale akurat zbieg okoliczności sprawił, że jestem usatysfakconowany. Co do wydatków, to wiem, ze WOŚP to jedna z najlepiej zorganizowanych instytucji charytatywnych. Ponieważ nie wiedziałem raportów finansowych, po prostu zapytałem. Tyle mi chyba wolno. I nie wynika ta wątpliwość z chęci udowodnienia nadużyć (broń Boże), ale z samego faktu, że media, jakby nie zauważają działalności innych organizacji, szczególnie Caritasu. Jurek ma armię wolontariuszy i media, które kiedyś tam (dawno) wykreowały WOŚP. To nie ma nic wspólnego z siłą PR. Gdyby Jurek nie miał mediów za sobą, wyniki tych akcji byłyby znacznie, znacznie mniejsze. A ściśle mówiąc są na temat WOŚP sprzeczne informacje; jedne mówią, że zabiera dla siebie ponad 20%, a inne, że z każdego złotego tylko 4 grosze. To może lepiej publikować te raporty; – społeczne pieniądze / publiczne rozliczenie. Z analizy sprawozdania finansowego WOŚP wynika, że w 2011 roku przychody fundacji wyniosły 59 mln złotych, a złożyły się na nie następujące wpływy: 48,5 mln ze zbiórki, 7,5 mln z darowizn rzeczowych, 3,6 mln zł wpłat od osób przekazujących swój 1 proc. podatku dochodowego. Na zakup sprzętu, realizację programów medycznych, a także na działalność informacyjną wydano 49 mln złotych. Gdzie reszta? A zarząd Fundacji, to małżeństwo Owsiaków i dr. Maruszewski. Fundacja kupiła siedzibę za osiem milionów zł i w 2011 roku wydała 100 tysięcy na premie, w tym 9,5 tys. zł dla zarządu – czyli dla siebie, żony i dr. Maruszewskiego. To. oczywiście śmieszne premie w porównaniu z kancelarią sejmową, czy prezydencką. Nie ma jednak sprecyzowanych kwot, które trafiły do poszczególnych osób. I jeszcze premie jubileuszowe – 13,3 tys. zł.
    Chyba Pani przyzna, że skoro Sejm, kancelaria prezydenta i inne ujawniły kto ile dostał, to mógłby to zrobic J. O.
    Pozdrawiam
    Janusz S

  3. Martyna Florczak, WOSP USA Sztab NJ- 11 mar 2013 o 3:43 pm

    Panie Januszu,
    Dziekuje za odpowiedz. Pozwole sobie odniesc sie do Panskiej odpowiedzi na moj komentarz. Po pierwsze – Uwazam, to nie jest miejsce Owsiaka, zeby wywierac presje na rzad. On prowadzi instytucje charytatywna a nie partie polityczna. Jesli Pan w takich kategoriach rozwaza sprawy, czemu Caritas, Ochojska i Czerwony Krzyz, o kotrych Pan wspominal, tej presji rowniez nie wywieraja?? Pozwole sobie tez sprostowac Pana slowa – Jurek NIGDY nie powiedzial, ze nie bedzie wspieral publicznych placowek. W reakcji na smierc 2,5 letniej Dominiki z Lodzi Jerzy Owsiak wraz z żoną uznali, że w tej sytuacji „stawiają pod znakiem zapytania” sens pomocy WOŚP dla medycyny dziecięcej. Tylko tyle. A pozniej powiedzieli ,(tu zacytuje tekst z ponizszego linku do artykulu) „ System ratownictwa medycznego, który został stworzony kilka lat temu, jest zły. Pan minister użył bardzo ważnego słowa „porażka systemu” – stwierdził Jerzy Owsiak.

    Jak dodał, potrzebne są natychmiastowe ustawy, które go usprawnią. – To jest taki absurd, że kupując bardzo nowoczesny sprzęt, nie dajemy szansy, aby to dziecko mogło do niego dotrzeć, więc ten system należy zmienić – powiedział szef WOŚP.”
    Prosze przeczytac caly artykul i obejrzec wywiad jakiego Panstwo Owsiakowie udzielili niedawno.

    http://www.tvn24.pl/owsiak-dyskwalifikowac-lekarzy-ktorzy-sa-zli-i-psuja-opinie-innym,309669,s.html

    Ciesze sie, ze uwaza Pan WOSP za jedna z lepiej zorganizowanych instytucji charytatywnych. Rozumiem, ze nie widzial Pan raportow finansowych, i oczywiscie ze wolno Panu spytac o cokolwiek Pan chce. .Dlatego w mojej pierwszej odpowiedzi poprosilam o sprecyzowanie , gdyz nie bylo dla mnie jasnym o co Pan pyta. Napisal Pan, cytuje ”media, jakby nie zauważają działalności innych organizacji, szczególnie Caritasu. Jurek ma armię wolontariuszy i media, które kiedyś tam (dawno) wykreowały WOŚP”. Panie Januszu…jak Pan wie, ja zajmuje sie zawodowo marketingiem i PR. To, ze media czegos nie zauwazaja, to nie jest przypadek czy zlosliwosc badz wina Owsiaka. Jesli dana organizacja sama nie stara sie o poparcie medialne, to tego poparcia po prostu czesto nie ma.. Media musza byc informowane przez te organizacje, o tym co sie dzieje, zeby mogly o tym rzetelnie napisac. Oczywiscie, sa i media sensacyjne ktore wydrukuja cokolwiek im przyjdzie do glowy nie sprawdzajac faktow, ale mysle ze nie o takich mediach tutaj mowa.. Pisze Pan „To nie ma nic wspólnego z siłą PR”. Alez oczywiscie, ze to ma DUZO wspolnego z sila PR! Napisal Pan, zacytuje ponownie, „Jurek ma armię wolontariuszy i media, które kiedyś tam (dawno) wykreowały WOŚP”.Tu wiec tu Pan sobie sam niestety zaprzeczyl. Skoro media „kiedys tam (dawno)” wykreowaly Orkiestre, to jak mozna mowic ze to nie sila PR? A ta armia wolontariuszy skad sie wziela? Tez z dobrego PR Jurka. Nikt sila nikogo (wlaczajac mnie) nie zmusza do zbierania na rzecz Orkiestry. Nikt by nie byl wolontariuszem gdyby nie mowilo sie o pozytywnym dzialaniu Orkiestry w mediach i nie byloby widziac rezultatow tego dzialania (o ktore WOSP sie troszczy-ja sama napisalam wiele relacji z poczynan Sztabu WOSP NJ ktore media chetnie publikowaly, bo otrzymaly informacje od zrodla). Odniose sie tez do Pana stwierdzenia „kiedys tam (dawno)”; czy naprawde Pan mysli ze mozna opierac sie na „wykreowanej” 21 lat temu opinii? Nie sadzi Pan, ze WOSP ciezko caly czas na ta opinie pracuje? Prosze byc obiektywnym w tym temacie, Panie Januszu.
    Jak chodzi o rozliczenia finansowe WOSP – dziekuje ze Pan sprawdzil cyfry rozliczenia i chetnie dowiem sie dla Pana pozostalych informacji, o ktore Pan pyta. Zanim to zrobie, zeby byc fair, chcialabym poprosic Pana o porownawcze numery z organizacji, do ktorych Pan porownywal WOSP-czyli Caritas, Ochojska i Czerwony Krzyz…ale co tam, nie bede drobiazgowa..wybierzmy jedna. Wspomnial Pan dwukrotnie Caritas, wiec moze porownajmy numery WOSP z Caritas.
    Dziwi mnie fakt, ze Pan porownuje pensje i premie osob z fundacji charytatywnej do premii prezydenckich czy sejmowych..nie widze tutaj zadnego zwiazku..gdzie organizacja pozytku publicznego a gdzie praca politykow?? Totalnie 2 rozne dziedziny.. Napisal Pan ze zarzad WOSP to 3 osoby. Czyz to nie jest niesamowite, ze Owsiak minimalizuje koszty i nie daje zarobic 30 kumplom ktorym moglby wymyslic cieple posadki w fundacji? Przyzna Pan ze 3 ludzi w zarzadzie na tak preznie dzialajaca organizacje to ewenement. Pana pytanie ” Chyba Pani przyzna, że skoro Sejm, kancelaria prezydenta i inne ujawniły kto ile dostał, to mógłby to zrobic J. O.” potraktuje powaznie i dowiem sie odpowiedzi, tak szybko jak Pan poda mi te same informacje na temat Caritas i porownamy publicznie cyfry (jestem prawie pewna, ze Jurek Owsiak nie bedzie mial nic przeciwko, ale uprzedzam ze to moj pomysl, wiec przekaze temat do samego Jurka Owsiaka aby sie ustosunkowal).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Martyna

  4. Jan Sporek- 12 mar 2013 o 2:10 am

    Pani Martynko, boję się, żebyśmy nie rozpętali III wojny światowej.
    Szukałem, szukałem, oczywiście, dała mi Pani niezłe zadanie domowe, a jeszcze musiałem popełnić tekst o pistoletach.(powyżej) Znalazłem dwa artykuły, które jakby nieco podsycają moją ciekawość:

    http://www.wykop.pl/ramka/283348/orkiestra-vs-caritas-krzysztof-leski-w-liczbach/

    http://www.pch24.pl/owsiak-vs–caritas,11516,i.html

    Inną sprawą jest, że nie natknąłem się na oficjalny raport Caritasu…
    Ale ja myślę, że Czytelnicy sami zaczną szperać po „necie” i znajdą. Zatem proszę o wpis z odpowiednimi linkami. Co by nie powiedzieć, to jedna i druga organizacja spełnia swoje cele, tyle tylko, że jedna głośniej, druga ciszej.
    Pięknie pozdrawiam
    Janusz

  5. Martyna Florczak, WOSP USA Sztab NJ- 12 mar 2013 o 10:30 am

    Panie Januszu, absolutnie nie chce rozpetania wojny. Wrecz przeciwnie, jestem zwolenniczka pokoju. Zadanie domowe dal Pan sobie jednak sam, komentujac w sposob taki a nie inny dzialania Owsiaka i WOSP 🙂 Przeciez znamy sie zawodowo od paru lat juz i chyba spodziewal sie Pan, ze nie pozostawie Panskich slow bez odpowiedzi, skoro osobiscie jestem zaangazowana w pomoc chorym dzieciom miedzy innymi poprzez Orkiestre Owsiaka.
    Mam nadzieje, ze nasza polemika (ktora Pan sprowokowal;)) doprowadzi do consensu przynajmniej w kilku kwestiach.. Przeczytalam oba artykuly. Oba niestety sa nieobiektywne (pierwszy od kogos, kto sam mowi, ze za Owsiakiem nie przepada, drugi z portalu chrzescijanskiego, ktory wiadomo, ze popiera „swoich” czyli Caritas). Ale nie w tym rzecz. Oba materialy poruszaja istotna kwestie-ze Caritas jest duzo wiekszy od WOSP. Caritasjest czescia kosciola katolickiego, dziala wedlug przepisow i prawnych i koscielnych, jest organizacja miedzynarodowa, ktora dziala caly rok i ma wiele roznych programow i inicjatyw. To zupelnie inna liga niz WOSP i kompletnie inny zasieg. Moje pytanie zatem brzmi-dlaczego Pan pyta Owsiaka czemu nie probuje wplynac na rzad, czemu Pan nie pyta Caritas?? Sa wieksi i duzo bardziej wplywowi niz jeden Owsiak ktory raz do roku zbiera na jeden cel. Pisze Pan, ze nie natknal sie Pan na oficjalny raport Caritasu. Czyz nie powinien on byc latwo dostepny a jesli juz nie jest, nie nalezaloby zatem o Niego poprosic? (skoro wg Pana myslenia, Prezydent i politycy publikuja te cyfry i Owsiak powinien, to Caritas chyba tez??)
    Panie Januszu – zgadzam sie ze kazda organizacja spelnia swoje cele. Tylko ze jak spelnia je Caritas nie wiem, bo nie slysze o tym NIGDZIE w mediach. Przydaloby sie wiecej informacji w prasie i telewizji na ten temat, tak jak slyszymy o WOSP i wiemy ktore placowki dostaja sprzet za zebrane pieniadze. Wiem, ze zaraz Pan spyta „a gdzie reszta kasy o ktora pytalem” :)) Email do Jurka Owsiaka zostal wyslany wczoraj wieczorem.. z prosba o ustosunkowanie sie do Pana komentarzy. Tak jak mowilismy – jesli Pan z ta sama pieczolowitoscia „rozliczy” Caritas z jaka Pan rozliczyl Owsiaka..dojdziemy do porozumienia.
    Pozdrawiam cieplo,
    Martyna

  6. Jan Sporek- 13 mar 2013 o 12:19 am

    Ile daje mi Pani czasu, Droga Adwersarzystko (czy jest w ogóle takie słowo, bo adwersarz jest, ale mi pasuje). Bo widzę, że się wpakowałem w maliny; ani nie chcę doszukiwac się drugiego dna u Jurka, ani nie chcę grzebać w Caritasie. Pani Martyno, skąd wziąć na to czas? Ostatnią rzeczą byłoby poróznić się z Panią „brzydko”. Póki co różnimy się „ładnie”. A może Jurek coś znajdzie i podrzuci nam jakiś link do rozliczenia Caritasu. Wszelako jednak zaczyna mnie Pani przekonywać do jednego: – uświadamiam sobie, że porównałem jabłko do pomarańczy; – Owsiak robi raz w roku, Caritas cały rok. Tego nie powinno się w ogóle porównywać i nie pozostaje mi nic innego, jak przyznać, że się zagalopowałem. Czy mamy consensus? Chyba jeszcze nie, bo Pani nie otrzymała satysfakcji w postaci raportu fianansowego (raporty finansowe – to ta nasza znajomość zawodowa – tu wstawiłbym tę uśmiechniętą, żółtą buźkę, ale nie mam). Jeszcze spróbuję się spiąć i poszperać. Na razie zaczyna Pani wygrywać. Zazdroszczę Jurkowi, że ma tak wspaniałych ludzi do pomocy, jak Pani. Mowię to bez kozery i właśnie dlatego, że znam Panią co najmniej od kilku lat. Tyle, że nie wiedziałem, że z Pani taka kosa. Jestem już pod ścianą.

  7. Martyna Florczak, WOSP USA Sztab NJ- 13 mar 2013 o 10:34 am

    Panie Januszu:) Ciezko mi sie nie usmiechac, czytajac Panska odpowiedz.. Prosze wyjsc natychmiast z tych malin bo mysle, ze jest consensus (musze przyznac, ze oczekiwany przeze mnie jak siwy dym w Watykanie). Jestem pewna, ze nieeleganckie poroznienie nam nie grozi, tak dlugo jak jeden czlowiek drugiego szanuje, moga byc roznice zdan i mozna je wyglaszac , nie raniac niczyich uczuc ani nie obrazajac sie nawzajem. Nie liczylabym specjalnie na Jurka, ze nam wysle linki, On tez nie narzeka na nadmiar czasu, tak a propos Panskiego pytania :). Ciesze sie, ze Pan rozumie, co probowalam powiedziec, ze nie ma sensu chyba porownywac WOSP i Caritas. Doceniam i szanuje, ze Pan mowi ze sie zagalopowal. Zdarza sie kazdemu. Nie zalezy mi na otrzymaniu raportow Caritas, wierze ze robia dobra robote i ze nie ma tam zadnych przekretow, tak jak wierze WOSP. Bez odrobiny zaufania nie byloby sensu nic robic..Jesli jednak zaobserwuje kiedykolwiek, jakiekolwiek nieprawidlowosci, uczciwie Pana o tym poinformuje osobiscie. Nie rozpatrujmy tematu w kwestii kto wygrywa, bo to nie o to chodzi przeciez.. ubi concordia, ibi Victoria. Dziekuje za mile slowa pod moim adresem (i prosze odejsc od tej sciany juz..i usiasc przy fortepianie. Muzyka przeciez lagodzi obyczaje..byc moze nawet stepi troche ostre narzedzia takie jak kosa..:) ) pozdrawiam.
    Martyna

  8. Jan Sporek- 13 mar 2013 o 2:52 pm

    No i, jak Panią nie lubić…? Bądźmy w kontakcie. Temat jest ciekawy. Uwielbiam takie dyskusje.
    Życzę zdrówka i uśmiechu na codzień.
    Tym razem wezmę skrzypce do ręki, dawno nie ćwiczyłem. I na pewno złagodzą
    Janusz

Trackback URI | Comments RSS

Zostaw Komentarz